Czy wiesz że

  • Typy anoreksji
    Anoreksja to choroba mogąca przybierać różne formy, sprawa diagnozowania i leczenia nie jest zatem taka prosta jak mogłoby się wydawać. Kiedy do szpitala trafia osoba cierpiąca na anoreksję, zajmowanie się …
  • Tradycje rodzinne
    Bez nich, żadna rodzina nie mogłaby być odpowiednio silna i spójna. Dzięki temu, że rodzina ma swoje określone tradycje, ma możliwość spędzania wspólnego czasu tylko według swoich określonych zasad. Ma …

Strony

Unikaj węglowodanów na diecie

Węglowodany są jednym z tych elementów, których każda osoba odchudzająca się powinna w szczególności unikać. Warto dodatkowo wiedzieć, że są dwa rodzaje węglowodanów. Jedne są cukrami prostymi i powodują, że szybko czujemy się najedzeni, ale równie szybko z tego typu pokarmu tracimy energię, dlatego też nie są one w żadnym wypadku wskazane w diecie. Znajdują się one we wszelkiego rodzaju słodyczach, a także słodkich napojach i szybkim jedzeniu, dlatego też należy się tych produktów wystrzegać w naszej diecie. Są jednak również i dobre węglowodany, które charakteryzują się tym, że uwalniają one powoli energię do naszego organizmu i dzięki temu dłużej jesteśmy najedzeni i silni. Węglowodany te nazywane są cukrami złożonymi. Dzięki nim nasz organizm jest zmuszony do większego wysiłku w celu ich strawienia, dlatego też jedząc takie produkty możemy także dbać o linię. Ważne jest bowiem to, aby nie zabrakło w naszej diecie węglowodanów nawet wówczas, gdy chcemy się odchudzać. Bez nich bowiem będziemy ciągle zmęczeni i nie będziemy mieli energii, a także odpowiednich witamin. Trzeba oczywiście je ograniczać, ale za to w bardzo mądry i rozsądny sposób. Warto więc o tym pamiętać podczas stosowania diety.

Comments are closed.