Czy wiesz że

  • Nasza życiowa energia i nasze zdrowieNasza życiowa energia i nasze zdrowie
    Musimy sobie raz jeszcze uświadomić to, czego nas uczono w szkole. Zdrowo się odżywiać, to znaczy dostarczać naszemu organizmowi dokładnie tyle energii ile on potrzebuje. Ta prosta zasada uchroni nas …
  • Zdrowie zaleca się pielęgnowaćZdrowie zaleca się pielęgnować
    Obecne społeczeństwo jest tak strasznie zabiegane, że często nie ma czasu na rutynowe badania. Rzecz jasna jest to strasznie nieodpowiedzialne zachowanie, przecież zdrowie należy pielęgnować. Praca owszem jest ważna, ale …

Strony

Unikaj węglowodanów na diecie

Węglowodany są jednym z tych elementów, których każda osoba odchudzająca się powinna w szczególności unikać. Warto dodatkowo wiedzieć, że są dwa rodzaje węglowodanów. Jedne są cukrami prostymi i powodują, że szybko czujemy się najedzeni, ale równie szybko z tego typu pokarmu tracimy energię, dlatego też nie są one w żadnym wypadku wskazane w diecie. Znajdują się one we wszelkiego rodzaju słodyczach, a także słodkich napojach i szybkim jedzeniu, dlatego też należy się tych produktów wystrzegać w naszej diecie. Są jednak również i dobre węglowodany, które charakteryzują się tym, że uwalniają one powoli energię do naszego organizmu i dzięki temu dłużej jesteśmy najedzeni i silni. Węglowodany te nazywane są cukrami złożonymi. Dzięki nim nasz organizm jest zmuszony do większego wysiłku w celu ich strawienia, dlatego też jedząc takie produkty możemy także dbać o linię. Ważne jest bowiem to, aby nie zabrakło w naszej diecie węglowodanów nawet wówczas, gdy chcemy się odchudzać. Bez nich bowiem będziemy ciągle zmęczeni i nie będziemy mieli energii, a także odpowiednich witamin. Trzeba oczywiście je ograniczać, ale za to w bardzo mądry i rozsądny sposób. Warto więc o tym pamiętać podczas stosowania diety.

Comments are closed.