Czy wiesz że

  • Medycyna niekonwencjonalna
    Medycyna niekonwencjonalna jest obecnie równie popularna co medycyna konwencjonalna. Trzeba jednak przyznać, że znajdziemy zarówno zwolenników jak i przeciwników takiego leczenia. Praktycznie każdy lekarz przyzna, że najważniejsze jest leczenie za …
  • Masz wybór więc sięgaj po zdrowie
    Najwyższy czas spojrzeć na teraźniejszy problem obiektywnym okiem. Chodzi tu o to jak w rzeczywistości ludzie się odżywiają. Nie ma co ukrywać, wpychają w siebie mnóstwo chemii, produkty bardzo często …

Strony

Dieta na zimowe dni

Zima to czas, w którym nasz organizm potrzebuje często zwiększonej dawki energii. W tej porze roku powinna się także zmienić nieco nasza dieta. Możemy pozwolić sobie na spożywanie posiłków zawierających większą ilość kalorii. Bardzo zdrowym i smacznym jednocześnie rozwiązaniem są gorące zupy z dodatkiem warzyw i mięsa. Idealnie rozgrzeją nas one w mroźne dni i dodają energii na długi czas. Takie zimowe zupy można przygotować bardzo szybko na wywarze warzywnym lub mięsnym, dodając do niego na przykład zawierające dużą ilość białka ziarna fasoli czy też grochu. Poza tym nie powinniśmy zapominać o zdrowym i porządnym śniadaniu. Najlepiej skomponować je tak, by dostarczyć naszemu organizmowi wszystkie potrzebne składniki pokarmowe czyli białko, tłuszcze, cukry, witaminy i sole mineralne. Oczywiście prawidłowo skomponowany posiłek zawiera poszczególne składniki w takich ilościach, które są potrzebne w diecie. Nie można więc przesadzać z ilością tłuszczów i zapominać o węglowodanach złożonych lub produktach zawierających witaminy. Dieta ma wielki wpływ na nasze zdrowie, wygląd ciała oraz stan cery. Jedzmy więc zróżnicowane posiłki i dbajmy o ich właściwe zbilansowanie, nie tylko w zimowych miesiącach roku.

Comments are closed.