Czy wiesz że

  • Czyszczarka szczotkowa warzywCzyszczarka szczotkowa warzyw
    Jemy czyste warzywa. Wszystkim wiadomo, że codzienne spożycie odpowiedniej ilości warzyw, zmniejsza ryzyko zachorowania na wiele poważnych chorób. Często zdarza się, że jemy ich bardzo mało albo wcale, co prowadzi …
  • Depilacja laserowa warszawaDepilacja laserowa warszawa
    Depilacja laserowa – Warszawa. Jeśli codzienna depilacja jest męcząca i nie przynosi oczekiwanych rezultatów, to należy się zastanowić, nad alternatywą. Depilacja maszynką do golenia lub woskiem jest czasochłonna. A odrastające …

Strony

Bezsenność – jak sobie z nią radzić?

Problem bezsenności dotyczy bardzo wielu osób. Każda osoba, która choruje na bezsenność zgodzi się, że jest to bardzo męcząca przypadłość, która może prowadzić do wyniszczenia psychicznego jak i fizycznego. Jeżeli dostrzegasz w swoim wypadku pierwsze objawy bezsenności, musisz jak najszybciej działać. Większość osób w takim momencie sięga po różnego rodzaju preparaty. Warto, jednak wiedzieć, że trzeba również spróbować innych sposobów. U wielu ludzi bezsenność związana jest po prostu ze stresem, który należy jak najbardziej ograniczyć. Największy problem dla ludzi cierpiących na bezsenność to oczywiście zasypianie. Normalny człowiek kładzie się do łóżka i po kilkunastu minutach zasypia. Jeżeli chodzi o osoby cierpiące na bezsenność to samo zasypianie jest niezmiernie męczące. Warto dobrze się nastawić. Jeżeli kładziemy się do łóżka ze strachem, że znów nie będziemy mogli zasnąć to przez to będziemy się niepotrzebnie stresować, a co za tym idzie znów pojawi się problem stresowy i niemożność zaśnięcia. Jest to tak zwane błędne koło, z którego trzeba się wydostać. Podczas zasypiania nasze myśli nie powinny krążyć wokół ważnych spraw, takich jak myślenie o tym, co czeka nas jutro, lub za kilka dni. Podczas zasypiania powinniśmy myśleć o rzeczach nudnych lub rzeczach nierealnych. Dzięki temu umysł może się zrelaksować i nie musi być ciągle w napięciu i gotowości do działania.

Comments are closed.